Splošni pogoji
Spletna stran www.nalhusic.si Nal Husić s.p.
Skrajšani naziv podjetja: Druge storitvene dejavnosti Nal Husić s.p.
Telefon: +386 31 292 398
Transakcijski račun: 0284 3026 5105 642 pri NLB d.d.
IBAN: SI56 0284 3026 5105 642
BIC/SWIFT: LJBASI2X
Matična številka: 7202091000
Ident. številka za DDV (ID): 91463165
Zavezanec za DDV: da
Registrski organ: AJPES, izpostava Ljubljana
Vpis v registrski organ: 1.1.2017
Šifra dejavnosti: T96.999 – Druge drugje nerazvrščene osebne storitve
Elektronski naslov: info@nalhusic.si
Direktor podjetja: Nal Husić
24 ur na info@nalhusic.si
CENE IZDELKOV
Vse cene so v EUR, vključujejo davek na dodano vrednost (DDV) in veljajo v trenutku potrditve naročila. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah, napisanem besedilu in tehničnih opisov brez predhodnega obvestila. Vse cene so spletne cene. Sklenjena naročila, pogodbe in računi se arhivirajo na sedežu podjetja Nal Huisć s.p.
PLAČILO
Ponujamo možnost plačila:
- z nakazilom na Nal Husić s.p.. Po e-mailu prejmete predračun s številko transakcijskega računa in sklicno številko. Naročilo bo dobavljeno po plačilu predračuna v dogovorjenem roku.
DOSTAVA
Spletna trgovina www.nalhusic.si , se trudi izdelke dostaviti v čim krajšem možnem času. Izdelke dostavljamo po celotnem svetu.
Strošek dostave po celotni Sloveniji, ne glede na težo pošiljke, znaša 5 EUR.
Dostava je popolnoma varna, vsi paketi so zavarovani. Da bi se paket izgubil, prav tako skoraj ni možno, lahko pa pride do zamude pri dobavi, v tem primeru se zadevo preveri preko sledenja, po številki paketa.
Pri naročilu tečajev bodite pozorni na izbrani datum tečaja. Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o plačilu tečaja. Potrdilo o plačilu prinesite s seboj na dan oz. termin tečaja.
DOBAVNI ROK
Fizični izdelki pri katerih je navedeno »Artikel na zalogi« bodo v večini primerov dobavljeni v roku 2 do 10 delovnih dni.
Pri izdelkih, kjer je navedeno »ni na zalogi« pomeni, da po vsej verjetnosti rok dobave ni točno znan. Zato moramo zalogo naknadno preveriti. V tem primeru prosimo, da nas kontaktirate preko spletnega obrazca ali e-pošte info@nalhusic.si in sporočili vam bomo predviden rok dobave.
Trudimo se, da so zaloge in dobave čim bolj ažurne.
VRAČILO BLAGA
Potrošnik ima pravico, da v 14. dneh od prejema blaga odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.
Izdelek vrnite v originalni embalaži in mu priložite : Reklamacijski zapisnik
Če je izdelek uporabljen se reklamacija ne upošteva!
Naslov za vračilo:
Nal Husić s.p., Šifrerjeva ul. 24, 1000 Ljubljana
Kaj je potrebno priložiti izdelku?
Izdelek vrnite v originalni embalaži in mu priložite reklamacijski zapisnik in kopijo računa.
Rok za vračilo kupnine
Vračilo prejetih kupnin bo podjetje opravilo v 14. dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil v primeru poškodovanega ali rabljenega izdelka.
REKLAMACIJE pošiljke
Nal Husić s.p., odgovarja za stvarne napake izdelkov. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@nalhusic.si. V obvestilu o napaki mora kupec natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Kupec izpolni obrazec za reklamacijo in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na Nal Husić s.p., Šifrerjeva ul. 24, 1000 Ljubljana.
Podjetje bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdila prejem reklamacije in podala tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.
Nal Husić s.p., Šifrerjeva ul. 24, 1000 Ljubljana ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Opredelitev stvarne napake:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Ponudnik ne prizna nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, lahko ga izberete sami: http://ec.europa.eu/consumers/odr/